Wednesday, October 1, 2014

Sandiwara apakah ini?

disaat aku mencintainya kau
kau menghilangkan diri
disaat aku dimiliki org lain
kau kembali pula
sandiwara apakah ini?
kini kau masih lagi begitu
masih tidak kirimkan apa-apa berita
aku tidak tahu sampai bila
siapa aku bagi kau?
bila kau ingin pergi
jangan disaat aku mencintai
jangan disaat hati ni milik kau
jangan bagi aku menanti
tolong jangan kembali
bila kau ingin kembali
jangan disaat aku sudah dimiliki
jangan disaat pintu hati aku tertutup
jangan hancurkan hati aku
tolong jangan pergi
aku terasa terseksa
aku diimpit ditengah-tengah
perlukah aku menanti?
perlukah aku buka pintu hati pada orang lain?
terlalu banyak tanda tanya
sampai bila berakhir
aku tidak sanggup rasanya
aku tidak tahu aku mampu bertahan lagi
maafkan aku jika aku gagal
maafkan aku jika aku menyakiti kau
maafkan aku kerana aku tidak layak untuk kau
maafkan aku tidak sempurna.

No comments:

Post a Comment